Zarządzanie wieloma kontami Google Ads (AdWords) – nadanie dostępu do konta.
Osoby zarządzające wieloma kontami Google Ads (dawniej AdWords) (zazwyczaj są to agencje reklamowe), posiadają konta menedżera Google Ads (MCK). W tym artykule opisana została procedura nadawania dostępu do konta Google Ads, jaką Klient nadaje osobie zarządzającej kontem Google Ads (MCK).
Punkt 1. i 3. wykonuje klient, natomiast punkt 2. wykonuje osoba zarządzająca kontem Google Ads (MCK)
1. Klient przesyła identyfikator konta Google Ads do osoby, która ma zarządzać kontem – identyfikator znajduje się w prawym, górnym rogu konta Google Ads.
2. Osoba zarządzająca loguje się na swoje konto menedżera (MCK) i wychodzi w menu po lewej stronie. Klika “Ustawienia” -> “Ustawienia subkonta”. Następnie przyciska znak „+” i wybiera „Połącz istniejące konto”.
Kolejnym krokiem jest wpisanie podanego przez klienta identyfikatora i kliknięcie “Wyślij prośbę”.
W tym momencie na adres e-mail klienta została wysłana prośba o zatwierdzenie dostępu do konta.
3. Klient, aby zaakceptować dostęp do konta Google Ads, powinien na swoim koncie Google Ads kliknąć ikonkę klucza „Narzędzia i ustawienia” w prawym górnym rogu przeglądarki. Następnie w sekcji konfiguracja (druga kolumna od prawej strony) wybrać “Dostęp i bezpieczeństwo”.
Następnie Klient wybiera zakładkę „Menedżerowie”. W sekcji “Prośba o połączenie” klika „Zaakceptuj”.
* Połączenie można także zaakceptować bezpośrednio z przesłanego przez Google maila
Podobne wpisy na blogu
Nadal nie jesteś pewny, że współpraca z AdEverest
to korzyść dla Twojego biznesu?
Zachęcamy do kontaktu przez pozostawienie swoich danych kontaktowych. Oddzwonimy do Ciebie w przeciągu 48 godzin. Konsultacja jest darmowa.