Witaj, miło Cię widzieć

Chcesz zwiększyć swoje przychody?

Dobrze trafiłeś!

Baza wiedzy marketingowej AdEverest

Zarządzanie wieloma kontami AdWords – nadanie dostępu do konta.

Osoby zarządzające wieloma kontami AdWords (zazwyczaj są to agencje) posiadają konta menedżera AdWords (MCK). W tym artykule opiszę procedurę nadawania dostępu do konta AdWords jaką Klient nadaje osobie zarządzającej kontem AdWords. Punkt 1. i 3. wykonuje klient, punkt 2. wykonuje osoba zarządzająca kontem AdWords 1. Klient przesyła numer ID klienta do osoby, która ma zarządzać kontem – ID klienta […]

Metody płatności Google AdWords

W tym artykule opiszę metody, którymi możemy realizować płatności za reklamę w systemie reklamowym Google AdWords. Kliknij w ikonkę zębatki w prawym górnym rogu, następnie wybierz „płatności”.     Wybierz kraj w którym chcesz się rozliczać. Kliknij dalej.     Uzupełnij dane na które Google będzie wystawiać faktury.      Następnie wybierz metodę płatności.   – […]

Jak założyć konto w Google AdWords?

System reklamowy Google AdWords to potężne narzędzie, które pozwoli Twojemu biznesowi rozwinąć skrzydła. Aby rozpocząć tworzenie kampanii reklamowych potrzebne będzie konto Google AdWords. Ponieważ wielokrotnie napotkałem się na problemy moich klientów z założeniem konta reklamowego widocznie nie jest to tak oczywiste jakby mogło się wydawać dlatego w tym krótkim wpisie przeprowadzę Cię przez procedurę tworzenia […]

Co to jest pozycjonowanie stron?

W ostatnim czasie dość często uczestniczę w kursach biznesowych, przedstawiając się mówię, że zajmuję się m. in. pozycjonowaniem stron internetowych, wtedy często słyszę pytanie „co to jest pozycjonowanie?”, „na czym polega pozycjonowanie?” oraz w toku dalszej dyskusji zainteresowani tematem promocji strony internetowej pytają „od czego zależy pozycja w wyszukiwarce” i tym podobne. Tak oto zrodził […]

Jak założyć fanpage na Facebooku?

Facebook to doskonałe narzędzie marketingowe dzięki któremu możemy skutecznie docierać do ściśle wybranej grupy docelowej i tworzyć relację z odbiorcami i klientami oraz budować społeczność wokół swojej marki lub produktu. Pierwszym wpisem w tym dziale chcę rozpocząć serię publikacji dzięki którym możesz bliżej poznać zasady działania marketingu na Facebooku oraz nauczyć się jak samodzielnie tworzyć […]