Witaj, miło Cię widzieć

Chcesz zwiększyć swoje przychody?

Dobrze trafiłeś!

Baza wiedzy marketingowej AdEverest

Zarządzanie wieloma kontami Google Ads (AdWords) – nadanie dostępu do konta.

Osoby zarządzające wieloma kontami Google Ads (dawniej AdWords) (zazwyczaj są to agencje) posiadają konta menedżera Google Ads (MCK). W tym artykule opiszę procedurę nadawania dostępu do konta Google Ads, jaką Klient nadaje osobie zarządzającej kontem Google Ads. Punkt 1. i 3. wykonuje klient, punkt 2. wykonuje osoba zarządzająca kontem Google Ads 1. Klient przesyła numer ID klienta do osoby, […]

Metody płatności Google Ads

W tym artykule opiszę metody, którymi możemy realizować płatności za reklamę w systemie reklamowym Google Ads. 1. Kliknij w „Narzędzia” w prawym górnym rogu przeglądarki, następnie wybierz „Rozliczenia i płatności”. 2. Wybierz kraj w którym chcesz się rozliczać.   3. Uzupełnij dane na które Google będzie wystawiać faktury.   4. Upewnij się, że dane głównej osoby […]

Jak założyć konto w Google Ads (AdWords)?

System reklamowy Google AdWords to potężne narzędzie, które pozwoli Twojemu biznesowi rozwinąć skrzydła. Aby rozpocząć tworzenie kampanii reklamowych potrzebne będzie konto Google AdWords. Ponieważ wielokrotnie napotkałem się na problemy moich klientów z założeniem konta reklamowego widocznie nie jest to tak oczywiste jakby mogło się wydawać dlatego w tym krótkim wpisie przeprowadzę Cię przez procedurę tworzenia […]

Co to jest pozycjonowanie stron?

Jeśli jesteś właścicielem firmy, to prawdopodobnie prowadzisz swoją stronę internetową. Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się dlaczego inne firmy z branży być może pojawiają się wyżej w rankingu Google i od czego to zależy? Niekiedy zdarza się, że strona sprzedająca świetny produkt jest w zasadzie niewidoczna w wyszukiwarce (odpowiedzmy sobie szczerze – kto ma czas i cierpliwość […]

Jak założyć fanpage na Facebooku?

Facebook to doskonałe narzędzie marketingowe dzięki któremu możemy skutecznie docierać do ściśle wybranej grupy docelowej i tworzyć relację z odbiorcami i klientami oraz budować społeczność wokół swojej marki lub produktu. Pierwszym wpisem w tym dziale chcę rozpocząć serię publikacji dzięki którym możesz bliżej poznać zasady działania marketingu na Facebooku oraz nauczyć się jak samodzielnie tworzyć […]

sprzedaż

Dlaczego strona nie sprzedaje? 10 najgorszych błędów

Zastanawiasz się, dlaczego Twoja strona jest nieskuteczna – nie sprzedaje i nie przynosi innych spodziewanych rezultatów? Poznaj listę częstych błędów, przez które cierpi konwersja. Na szczęście większość z nich jesteś w stanie wyeliminować samodzielnie w łatwy sposób. Niechlujny wygląd Wyobraź sobie, że strona internetowa jest jak wnętrze lokalu, w którym firma przyjmuje klientów. Na pewno […]

pisanie bloga

Blog firmowy – dlaczego warto go prowadzić

Czy warto prowadzić bloga firmowego? Sprawdź, jakie są korzyści. Jeżeli nie jesteś w Internecie po raz pierwszy, to zapewne wiesz, że sporo firm prowadzi bloga i nie szczędzi na to zasobów finansowych ani ludzkich (w postaci poświęconego czasu). Z tego artykułu dowiesz się, dlaczego warto pójść w ich ślady i zacząć pisać najlepiej od zaraz. […]

widoczność strony

5 prostych sposobów aby poprawić widoczność strony

Na pozycjonowanie strony w wyszukiwarce Google wpływa wiele czynników. Część z prac do wykonania jest dość skomplikowana i czasem po prostu najlepiej powierzyć je w ręce ekspertów. Natomiast w tym artykule przedstawię Ci kilka prostych sposobów na poprawę widoczności strony internetowej, które możesz wykonać osobiście, pracując jedynie nad warstwą tekstową strony WWW. 1. Zadbaj o […]

B2B

Marketing B2B: co zrobić, by klient przyszedł do Ciebie sam

Kiedy Twoja firma prowadzi usługi lub tworzy produkty na rzecz innych firm, musisz zdawać sobie sprawę, że proces pozyskiwania klienta jest znacznie dłuższy i bardziej skomplikowany, niż gdy zainteresowanym jest osoba prywatna. Zobacz, na co zwrócić uwagę i co zrobić, by klient przyszedł do Ciebie sam. Co znaczy B2B i B2C? Na początek szybkie wyjaśnienie. […]

wyszukiwarki internetowe na świecie

Jakie są najpopularniejsze wyszukiwarki internetowe na świecie – ranking

Kiedy ktoś powie „wyszukiwarka internetowa”, zapewne pierwsze co przychodzi Ci do głowy to „Google”. Nie ma w tym nic dziwnego. Surfując po Internecie, w Polsce aż 98,86% użytkowników wybiera tę właśnie opcję – to naprawdę ogromny udział w rynku. Tak duży, że można nawet zaryzykować stwierdzenie, że udział pozostałych wyszukiwarek internetowych jest wręcz marginalny.   […]

fanpage firmowy

10 najczęściej popełnianych błędów przy prowadzeniu fanpage’a firmowego

10 najczęściej popełnianych błędów na Facebooku Jak mówi starożytne chińskie przysłowie: jeśli nie ma Cię na Facebooku, to znaczy, że nie istniejesz :). Profil na tym medium społecznościowym zakłada niemal każda firma i nie ma w tym nic dziwnego, wszak pośród milionów użytkowników na całym świecie niemal każdy znajdzie swoją grupę docelową. Dlatego przygotowaliśmy artykuł, […]

Google Ads

Co to jest Google Ads – wszystko o reklamie Google

Zasięg organiczny jest zdecydowanie najważniejszy przy prowadzeniu strony internetowej, sklepu internetowego, czy też ogólnie rzecz ujmując – przy oferowaniu swoich usług lub sprzedaży produktów online. Często jednak, by dotrzeć do nowej grupy odbiorców, decydujemy się na „podkręcenie” zasięgów dzięki wykorzystaniu reklam, zwłaszcza kiedy zależy nam na czasie (zyskanie popularności przy wykorzystaniu jedynie zasięgów organicznych jest […]

Promocja treści

3 najlepsze sposoby na promocję Twoich treści

Kiedy napiszesz artykuł na bloga, nagrasz film lub przygotujesz infografikę z informacjami, które mogą zaciekawić grupę docelową Twojej firmy, warto poświęcić jeszcze odrobinę czasu na ich promocję. W przeciwnym razie zapozna się z nimi co najwyżej garstka osób. Specjalnie dla Ciebie przedstawiamy 3 najlepsze sposoby na promocję contentu, które w dodatku nie nadszarpną Twojego budżetu. […]

SEO – co to jest? Tłumaczymy pozycjonowanie prostym językiem

Za marketingiem internetowym nieraz trudno nadążyć. Specjaliści co i rusz wprowadzają nowe pojęcia i skróty, często zapożyczone z języka angielskiego, które ciężko jest rozszyfrować. Dziś wyjaśnimy jedno z nich, a mianowicie co to takiego jest SEO? Skąd wzięło się SEO? Zacznijmy od tego, że według różnych źródeł na świecie istnieje mniej więcej 1,5 miliarda aktywnych […]

Wyszukiwarka Google

Pozycjonowanie – dlaczego warto być na pierwszej stronie wyników w Google

Krążą legendy, że druga strona w Google istnieje. Nie jest to jednak pewne, gdyż nikt tam jeszcze nie zajrzał… Przeczytaj poniższy artykuł i sprawdź dlaczego musisz się starać, by trafić na pierwszą stronę w wynikach wyszukiwania.     Wyobraź sobie, że startujesz w maratonie, w którym bierze udział tysiąc zawodników. Efekty Twoich ciężkich treningów przynoszą […]

Jak dodać firmę do Google Maps – pozycjonowanie Google Maps

Jeśli prowadzisz lokalny biznes, promocję swojej firmy powinieneś zacząć od założenia konta Google Moja Firma. Jest to krok niezbędny do tego, by potencjalni klienci mogli łatwo znaleźć Twoją firmę w Internecie i pozyskać wartościowe dla nich informacje np. adres czy godziny otwarcia w każdy dzień tygodnia.   Wizytówka Google Moja Firma – po co? Wyobraź […]

pop upy na ekranie komputera

Pop-upy czyli wyskakujące okienka – czy warto je stosować?

Pop-upy to pojawiający się element strony www, którego nie sposób przegapić. Mimo to niektórym kojarzą się z nachalnie wyskakującymi reklamami i zniechęcają do dalszego przeglądania witryny. Jakie są korzyści, a jakie zagrożenia wiążące się z posiadaniem pop-upów na stronie? A jeśli już się na nie zdecydujesz, to jak je zoptymalizować, by przynosiły oczekiwane rezultaty?   […]

frequently asked questions

Dlaczego warto mieć FAQ na swojej stronie internetowej?

FAQ (Frequently Asked Questions), czyli najczęściej zadawane pytania to bardzo popularna i ważna sekcja na stronie internetowej. Można ją często znaleźć w witrynach firm świadczących usługi online czy w e-commerce. Dlaczego warto umieścić FAQ na swojej stronie i jak je napisać? Przedstawiamy kilka powodów i rad.   FAQ jest user friendly Ile razy zdarzyło Ci […]

porównywanie wyników

UTM-y – czyli sposób na sprawdzenie skuteczności kampanii reklamowych

Niedawno w artykule na naszym blogu tłumaczyliśmy prostymi słowami różne zagadnienia związane z marketingiem, jak na przykład pozycjonowaniem. Dziś wyjaśnimy kolejne.       Czym są tagi UTM? UTM  (Urchin Tracking Module) to specjalne tagi, które dodawane są do adresu strony internetowej, by później można było określić, z jakiego źródła użytkownik na nią przeszedł. Nie […]

ręka trzymająca zegarek

25 narzędzi dla content marketera

Prowadzisz lub zamierzasz prowadzić działania content marketingowe, by polepszyć widoczność swojej firmy czy bloga w Internecie? Jesteśmy z Ciebie niezmiernie dumni! Niedawno pisaliśmy o tym, dlaczego warto prowadzić firmowego bloga. Dziś przedstawimy narzędzia, które pomogą Ci na różnych etapach tworzenia treści.   Szukasz inspiracji? Częstym błędem początkujących content marketerów jest tworzenie dużej ilości wpisów na […]