Witaj, miło Cię widzieć

Chcesz zwiększyć swoje przychody?

Dobrze trafiłeś!

Baza wiedzy marketingowej AdEverest

case study

Dlaczego warto tworzyć case study? Content przydatny dla firm.

Case study, czyli po polsku studium przypadku, to szczegółowy opis realizacji danego projektu czy podjętej próby rozwiązania konkretnego problemu wraz z rezultatami. Tego typu content jest niezwykle przydatny dla firm. Przeczytaj i dowiedz się, dlaczego warto tworzyć case study.     Wiedza dla potomnych Niektórzy uważają, że case study można zdefiniować jako historię sukcesu. Tymczasem […]

pisanie

O czym pisać blog w e-commerce? Wpływ bloga na sprzedaż

Prowadzenie bloga sprawdza się zarówno w firmach świadczących usługi dla innych podmiotów prywatnych, jak i w sklepach internetowych, sprzedających produkty detalicznie. W e-commerce warto go pisać z trzech głównych powodów: by internauci odnaleźli Twój e-sklep; by Ci zaufali; by dokonali zakupu. Tak, wpisy blogowe zdecydowanie mogą wpłynąć bezpośrednio na sprzedaż. Przeczytaj, jak to osiągnąć. Pozycjonowanie, […]

zwierzę z długim ogonem

Frazy kluczowe: long tail vs short tail – jak pozycjonować?

Ostatnio w kontekście pozycjonowania popularne zrobiły się pojęcia short tail i long tail (krótki ogon i długi ogon). Chodzi dokładnie o to, że firmy stają przed wyborem strategii, na jakie frazy powinny się wypozycjonować – na krótkie czy na długie. W tym tekście postaramy się wytłumaczyć, jakie są zalety każdej z tych dwóch opcji. Jak […]

mała koperta z listem

Jak e-mail marketing pomaga w pozycjonowaniu Twojej strony?

Mogłoby się wydawać, że e-mail marketing i SEO to dwa różne krańce marketingu internetowego i niewiele mają ze sobą wspólnego. Jednak w dobie omnichannel nie ma czegoś takiego jak odrębne kanały komunikacji. By działania były skuteczne, wszystkie powinny być ze sobą zintegrowane. Dlatego dziś opiszemy, w jaki sposób wysyłka newsletterów może wpłynąć pozytywnie na Twoje […]

event marketing - konferencja

Event marketing – jakie przyniesie Ci korzyści?

Event marketing to, najprościej mówiąc, sposób na promocję firmy lub na osiągnięcie przez nią pewnych celów za pomocą organizacji wydarzeń branżowych. Być może obserwujesz od jakiegoś czasu, że przedsiębiorstwa coraz chętniej dzielą się swoją wiedzą, szkolą i inspirują. Dowiedz się czym się przy tym kierują i jakie korzyści osiągają decydując się na event marketing.   […]

logo Google

Błędy SEO – 10 błędów, przez które stracisz pozycje w Google

Pozycjonowanie to długa droga, a jego efekty zależne są od bardzo wielu czynników. Da się jednak zidentyfikować kilka podstawowych błędów SEO, których popełnienie może przekreślić Twoje marzenia o dobrym wyniku. Zobacz, czego unikać lub co poprawić, by polepszyć swoje SEO.     Błędy SEO – dziwne adresy URL Na pewno wysokiej pozycji w Google oraz […]

Nowy Rok - fajerwerki

2019 rok – trendy i najważniejsze wydarzenia w e-commerce

Przełom grudnia i stycznia to czas noworocznych postanowień, ale także podsumowań mijającego roku. Pod lupę często możemy wziąć nie tylko swoje życie prywatne i zawodowe, czemu by jednak nie przyjrzeć się z bliska także branży e-commerce? Co ważnego wydarzyło się w 2019 roku?     Współpraca AliExpress i InPost W 2019 roku nasz rodzimy InPost […]

Jak wypozycjonować fanpage firmowy w Google?

Od dawna specjaliści od SEO dyskutują na temat wpływu mediów społecznościowych na pozycjonowanie strony firmowej. My idziemy o krok dalej i piszemy, jak wypozycjonować sam fanpage oraz dlaczego warto to zrobić.     Wpływ social media na pozycjonowanie Jaki jest realny wpływ social mediów na pozycję strony w Google, wiedzą tylko osoby, które są odpowiedzialne […]

connections

Jak wykorzystać LinkedIn do promocji Twojej firmy?

LinkedIn już dawno przestał być portalem społecznościowym, na którym ludzie jedynie szukają pracy, a firmy prowadzą działania HR-owe i employer brandingowe w celu pozyskania jak najlepiej wykwalifikowanej kadry. Jak podaje Oberlo.com, obecnie w tym medium zarejestrowanych jest ponad 660 mln użytkowników. Są to w dużej mierze osoby, które nie tylko są zainteresowane ofertami pracy, ale […]

wykresy

Dlaczego warto zlecić działania SEO ekspertom?

Niejednokrotnie na naszym blogu pisaliśmy, jakie korzyści mogą dać Ci działania SEO. Są to np. zwiększenie widoczności w sieci, wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania, budowanie wizerunku eksperta, większy ruch na Twojej stronie, a w efekcie to wszystko prowadzi do zwiększenie zysków. Skoro wiesz, że warto zadbać o pozycjonowanie, pozostaje pytanie, czy lepiej zrobić to na […]

wskaźnik satysfakcji klienta

Najpopularniejsze wskaźniki satysfakcji klienta

Załóżmy, że udało Ci się ściągnąć nowego użytkownika na swoją stronę internetową (na przykład dzięki działaniom SEO). Można oczywiście świętować sukces, ale na razie połowicznie, bowiem jest to dopiero początek ścieżki zakupowej owego internauty. Według statystyk prawdopodobieństwo, że osoba, która po raz pierwszy wejdzie na Twoją stronę internetową, od razu dokona na niej transakcji, waha […]

aparat

Wyszukiwarka Google grafika – wyszukiwanie po zdjęciu

Wyszukiwarka Google grafika Korzystając z wyszukiwarki Google grafika, większość z nas wpisuje interesujące nas słowa kluczowe, by znaleźć potrzebne informacje bądź zdjęcia. Nie wszyscy jednak wiedzą, że możliwe jest także wyszukiwanie odwrotne – po obrazie. Wyszukiwanie po zdjęciu w Google to bardzo przydatna funkcja, która może znaleźć zastosowanie w wielu różnych sytuacjach. Przede wszystkim możemy […]

kłódka

Http vs https – czym się różnią i co oznaczają?

Co oznaczają tajemnicze skróty http i https, które pojawia się na samym początku adresu strony internetowej w pasku przeglądarki? Dlaczego niektóre strony mają w adresie http, a inne https? O co tutaj w ogóle chodzi i na czym polega różnica? Który rodzaj szyfrowania – http czy https jest bezpieczny dla użytkowników? Odpowiedzi na te pytania […]

stare księgi

Historia Google – jak usunąć historię wyszukiwania?

Wyszukiwarka Google codziennie ułatwia nam życie – to dzięki niej znajdujemy najlepsze kawiarnie w nowym mieście, sprawdzamy rozkład pociągów czy wyszukujemy ciekawiące nas informacje dotyczące tego, co aktualnie dzieje się na świecie. Nie da się ukryć, że korzystanie z Google jest niezwykle pomocne i umożliwia nam dużą oszczędność czasu w wielu sytuacjach. Niektórzy jednak obawiają […]

prędkościomierz

Page speed – czas ładowania strony ma znaczenie!

W dzisiejszym zabieganym świecie ludzie niestety nie cechują się dużą cierpliwością. Tyczy się to zwłaszcza korzystania z Internetu – odpowiedzi na zapytania chcemy mieć wyświetlone natychmiast, strony załadowane maksymalnie szybko. Nikt nie lubi bowiem tracić cennego czasu. Liczy się każda sekunda. Nie naszym zadaniem jest jednak dyskutować, czy jest to właściwy kierunek w jakim zmierza […]

megafon

Wyszukiwanie głosowe – trend przyszłości

Uważa się, że wyszukiwanie głosowe, czyli voice search, to jeden z najważniejszych trendów przyszłych lat, który sukcesywnie będzie nabierać coraz większego znaczenia. To zjawisko, które w krajach Europy Zachodniej czy w Stanach Zjednoczonych ma już duże znaczenie, natomiast w Polsce dopiero się rozwija. Nic dziwnego – wyszukiwanie głosowe w języku polskim jest bowiem dostępne dopiero […]

kod strony

System zarządzania treścią – czyli co to jest CMS?

CMS, z języka angielskiego Content Management System to nic innego jak system zarządzania treścią witryny internetowej. Rozróżniamy dwa typy CMS: CMS open source, Dedykowany CMS.   Strona internetowa wyposażona w darmowy CMS o otwartym kodzie źródłowym (open source) może być zarządzana z poziomu panelu administracyjnego, co umożliwia jej swobodne prowadzenie. System CMS sprawia, że zarządzanie […]

Sposób na marketing w czasie kryzysu. Jaki błąd popełnia Twoja konkurencja?

Marketing w czasie koronawirusa? Czy wydatki na reklamę mają w ogóle sens podczas pandemii i związanego z nią kryzysu? Dziś postaramy się odpowiedzieć na to pytanie. Wraz z wybuchem pandemii koronawirusa nastały dziwne, niepewne czasy, w których niełatwo jest nam się odnaleźć. To trudny okres dla nas wszystkich – zarówno osób prywatnych jak i większości […]

błąd 404

Błąd 404: co oznacza komunikat page not found?

Na pewno w przeszłości zdarzyła Ci się sytuacja kiedy zamiast pożądanej podstrony, na ekranie komputera wyświetlił się jeden z komunikatów:     404 nie znaleziono, Błąd 404, Żądany adres URL nie został znaleziony na serwerze, Błąd HTTP 404. Błąd HTTP 404: nie znaleziono strony, Error 404 – page not found. Czy wiesz co to dokładnie […]

anchor

Anchor tekst – co to jest?

Anchor (czyli po polsku kotwica) jest treścią umieszczoną w kodzie html między znacznikami <a> i </a> . Mówiąc prosto, jest to klikalna treść, po kliknięciu w którą użytkownik zostanie przekierowany na konkretną stronę lub podstronę. Wizualnie fragment tekstu będzie zazwyczaj wyróżniony poprzez inny kolor czcionki oraz podkreślenie. Jako anchor mogą posłużyć także obraz czy wideo. […]