Witaj, miło Cię widzieć

Chcesz zwiększyć swoje przychody?

Dobrze trafiłeś!

Baza wiedzy marketingowej AdEverest

case study

Dlaczego warto tworzyć case study? Content przydatny dla firm.

Case study, czyli po polsku studium przypadku, to szczegółowy opis realizacji danego projektu czy podjętej próby rozwiązania konkretnego problemu wraz z rezultatami. Tego typu content jest niezwykle przydatny dla firm. Przeczytaj i dowiedz się, dlaczego warto tworzyć case study.     Wiedza dla potomnych Niektórzy uważają, że case study można zdefiniować jako historię sukcesu. Tymczasem […]

pisanie

O czym pisać blog w e-commerce? Wpływ bloga na sprzedaż

Prowadzenie bloga sprawdza się zarówno w firmach świadczących usługi dla innych podmiotów prywatnych, jak i w sklepach internetowych, sprzedających produkty detalicznie. W e-commerce warto go pisać z trzech głównych powodów: by internauci odnaleźli Twój e-sklep; by Ci zaufali; by dokonali zakupu. Tak, wpisy blogowe zdecydowanie mogą wpłynąć bezpośrednio na sprzedaż. Przeczytaj, jak to osiągnąć. Pozycjonowanie, […]

zwierzę z długim ogonem

Frazy kluczowe: long tail vs short tail – jak pozycjonować?

Ostatnio w kontekście pozycjonowania popularne zrobiły się pojęcia short tail i long tail (krótki ogon i długi ogon). Chodzi dokładnie o to, że firmy stają przed wyborem strategii, na jakie frazy powinny się wypozycjonować – na krótkie czy na długie. W tym tekście postaramy się wytłumaczyć, jakie są zalety każdej z tych dwóch opcji. Jak […]

mała koperta z listem

Jak e-mail marketing pomaga w pozycjonowaniu Twojej strony?

Mogłoby się wydawać, że e-mail marketing i SEO to dwa różne krańce marketingu internetowego i niewiele mają ze sobą wspólnego. Jednak w dobie omnichannel nie ma czegoś takiego jak odrębne kanały komunikacji. By działania były skuteczne, wszystkie powinny być ze sobą zintegrowane. Dlatego dziś opiszemy, w jaki sposób wysyłka newsletterów może wpłynąć pozytywnie na Twoje […]

event marketing - konferencja

Event marketing – jakie przyniesie Ci korzyści?

Event marketing to, najprościej mówiąc, sposób na promocję firmy lub na osiągnięcie przez nią pewnych celów za pomocą organizacji wydarzeń branżowych. Być może obserwujesz od jakiegoś czasu, że przedsiębiorstwa coraz chętniej dzielą się swoją wiedzą, szkolą i inspirują. Dowiedz się czym się przy tym kierują i jakie korzyści osiągają decydując się na event marketing.   […]

logo Google

Błędy SEO – 10 błędów, przez które stracisz pozycje w Google

Pozycjonowanie to długa droga, a jego efekty zależne są od bardzo wielu czynników. Da się jednak zidentyfikować kilka podstawowych błędów SEO, których popełnienie może przekreślić Twoje marzenia o dobrym wyniku. Zobacz, czego unikać lub co poprawić, by polepszyć swoje SEO.     Błędy SEO – dziwne adresy URL Na pewno wysokiej pozycji w Google oraz […]

Nowy Rok - fajerwerki

2019 rok – trendy i najważniejsze wydarzenia w e-commerce

Przełom grudnia i stycznia to czas noworocznych postanowień, ale także podsumowań mijającego roku. Pod lupę często możemy wziąć nie tylko swoje życie prywatne i zawodowe, czemu by jednak nie przyjrzeć się z bliska także branży e-commerce? Co ważnego wydarzyło się w 2019 roku?     Współpraca AliExpress i InPost W 2019 roku nasz rodzimy InPost […]

Jak wypozycjonować fanpage firmowy w Google?

Od dawna specjaliści od SEO dyskutują na temat wpływu mediów społecznościowych na pozycjonowanie strony firmowej. My idziemy o krok dalej i piszemy, jak wypozycjonować sam fanpage oraz dlaczego warto to zrobić.     Wpływ social media na pozycjonowanie Jaki jest realny wpływ social mediów na pozycję strony w Google, wiedzą tylko osoby, które są odpowiedzialne […]

connections

Jak wykorzystać LinkedIn do promocji Twojej firmy?

LinkedIn już dawno przestał być portalem społecznościowym, na którym ludzie jedynie szukają pracy, a firmy prowadzą działania HR-owe i employer brandingowe w celu pozyskania jak najlepiej wykwalifikowanej kadry. Jak podaje Oberlo.com, obecnie w tym medium zarejestrowanych jest ponad 660 mln użytkowników. Są to w dużej mierze osoby, które nie tylko są zainteresowane ofertami pracy, ale […]