Witaj, miło Cię widzieć

Chcesz zwiększyć swoje przychody?

Dobrze trafiłeś!

Baza wiedzy marketingowej AdEverest

żarówka

Pop-up nie takie straszny, jak go malują, czyli jak dobrze wykorzystać wyskakujące reklamy

O czym myślimy słysząc słowo pop-up? Zapewne większość z nas ma przed oczami natrętne okienko, które wyskoczyło na stronie internetowej i nie chce dać się zamknąć. Na dodatek przysłania czytaną przez nas treść. To prawda, pop-upy owiane są złą sławą. Jest to spowodowane nadużyciami, a także nieumiejętną konstrukcją wyskakujących okienek. Dzisiaj postaramy się udowodnić, że […]

osoba pisząca na klawiaturze

Linki nofollow i dofollow – czym się różnią?

Linkbuilding jako off-site SEO Działania off-site SEO związane z pozycjonowaniem skupiają się na linkbuildingu – czyli pozyskiwaniu linków prowadzących do naszej witryny ze stron zewnętrznych. Na pozycję strony w wynikach wyszukiwania wpływa bowiem nie tylko jej poprawna optymalizacja, ale również ilość i jakość linków do niej prowadzących. Dzięki linkom zamieszczonych na stronach internetowych o wysokiej […]

osoba pracująca na komputerze

Kanibalizacja słów kluczowych – co to jest i jak jej uniknąć?

Kanibalizacja – czy to Twój problem? Nawet jeśli dana strona internetowa została z pozoru poprawnie zoptymalizowana, dalej pojawiają się problemy, a pozycja poszczególnych podstron „skacze” w wynikach wyszukiwania? Jeśli problem ten dotyka też Ciebie i Twojej witryny to istnieje duże prawdopodobieństwo, że strona zmaga się z kanibalizacją słów kluczowych. Co to właściwie oznacza? Czym jest […]

zmiany

Core Web Vitals – nie przegap zmian!

Już od sierpnia 2021, pojawi się nowy czynnik rankingowy – Core Web Vitals. Zoptymalizuj więc swoją stronę już dziś, by nie zostać w tyle ze konkurencją! Zadowolenie użytkownika z korzystania z witryny powoli zaczyna wysuwać się na pierwszy plan. Czy jesteś gotowy na zmiany? Czym są Cire Web Vitals? Core Web Vitals (podstawowe wskaźniki internetowe) […]

tekst

Duplikacja treści – co to jest i dlaczego szkodzi Twojej stronie?

Duplikacja treści – co to jest? Duplikacja treści (duplicate content) to powielanie tych samych treści na więcej niż jednym adresie URL. Duplikację zewnętrzną i wewnętrzną. Pierwsza związana jest z powielaniem treści w obrębie różnych witryn. Jest to częste zwłaszcza w przypadku sklepów internetowych, gdzie w opisie produktu wklejany zostaje gotowy opis od producenta. Wewnętrzna to […]

porzucone koszyki

Porzucone koszyki – co można z nimi zrobić?

Porzucone koszyki to problem każdego sklepu internetowego – mowa tutaj oczywiście o sytuacji, w której klient rozpoczął proces zakupowy dodając do wirtualnego koszyka produkty, jednak nie sfinalizowania transakcji. Według Baymard Institute aż 69,80% koszyków internetowych zostaje porzuconych (badanie dotyczyło klientów amerykańskich) – jest to więc bardzo powszechne zjawisko. Jak sobie z nim radzić? Jak zamienić […]

kolory grafiki

Format WebP – zoptymalizuj grafiki! Poznaj wydajne rozszerzenie

Na pozycję strony w wynikach wyszukiwania wpływa wiele różnych czynników. Jednym z nich jest szybkość ładowania witryny, która zależy między innymi od ciężaru grafik. Większość użytkowników bez wahania opuszcza stronę jeśli ta ładuje się zbyt długo! Współczesne strony opierają się natomiast na warstwie graficznej i dlatego ważne jest zastosowanie takiego formatu grafik, dzięki któremu będą […]

chleb

Breadcrumbs – czy mają wpływ na SEO?

Breadcrumbs – czym są „okruszki”? Tajemniczo brzmiące określenie „okruszki chleba” nawiązuje do znanej wszystkim bajce o Jasiu i Małgosi, w której dzieci okruszkami chleba znaczyły drogę powrotną do domu. W odniesieniu do strony internetowej, breadcrumbs pokazuje użytkownikowi w jakim dokładnie miejscu na stronie się znajduje i stanowi pomocniczą nawigację wewnątrz witryny internetowej, a także umożliwia […]

black hat

Black hat SEO – unikaj czarnych kapeluszy!

Czy dla SEO zrobisz wszystko? Każdy właściciel strony internetowej powinien podejmować działania, które zaprowadzą jego witrynę na szczyty wyników wyszukiwania. Większość zrobi naprawdę dużo, by znaleźć się w TOP10, a jeszcze więcej możemy poświęcić dla wymarzonego TOP3. Zanim jednak zrobisz wszystko, co w Twojej mocy, by podnieść pozycję swojej strony – zastopuj. Możesz przedobrzyć, a […]

wierzchołki gór

Topical Authority i jego wpływ na SEO

Topical Authority to stosunkowo nowe pojęcie, używane głównie przez osoby z branży SEO. Warto jednak się nim zainteresować, ponieważ wszystko wskazuje na to, że jego znaczenie będzie w przyszłości sukcesywnie wzrastać. Nie ma w tej tendencji nic dziwnego, zważywszy na fakt, że zadowolenie i satysfakcja użytkownika stają się jednymi z najważniejszych czynników przy pozycjonowaniu. UX […]

Page Experience Signals

Page Experience Signals i wpływ na SEO

SEO + UX = SXO UX gra coraz większą rolę w odniesieniu do pozycji, jaką dana strona zajmuje w wynikach wyszukiwania. SEO i UX przestają być powoli dwiema osobnymi kwestiami, ale zaczynają łączyć się w jedną całość – takie połączenie ma nawet swoją specjalną nazwę: SXO (Serach Engine Optimisation + User Experience)! SXO zakłada, że […]

ludzie pokazujący punkt na mapie

Czy wpisy na Google Moja Firma mają sens? – odpowiadamy

Jeśli jesteś właścicielem sklepu czy lokalu usługowego, jedną z podstawowych spraw, o które powinieneś zadbać jest stworzenie dla Twojej firmy wizytówki Google Moja Firma. To kluczowa kwestia zwłaszcza w przypadku lokalnych biznesów. Jest to bardzo ważne z prostego powodu – to szansa, by klienci sami mogli Cię znaleźć! Dodatkowo, dzięki wizytówce zainteresowane osoby pozyskają wszystkie […]

social media

Viral marketing – na czym polega marketing viralowy?

Zapewne większość z Was spotkała się kiedyś z określeniem jakim jest tzw. „viral”. Mógł to być filmik w internecie, hasło reklamowe czy mem, który w krótkim czasie stał się znany każdemu kto, jak to się mówi, wie co słychać w „internetach”. Pojawił się i z dnia na dzień kojarzyli już go wszyscy. Nie potrzeba było […]

listy

Newsletter – co to jest i kto powinien go prowadzić?

Czym jest newsletter? Newsletter to wiadomość e-mail regularnie wysyłany do subskrybentów, która informuje ich o bieżących wydarzeniach związanych z daną firmą czy blogiem – nowym produkcie, warsztatach czy webinarach, a w przypadku blogów – nowych wpisach. Newslettery często traktują o nowościach i zmianach, informują o nadchodzących promocjach i służą do umacniania więzi między marką, a […]

algorytm MUM

Google MUM – czym jest nowy algorytm?

Nowe algorytmy i aktualizacje Google co jakiś czas wprowadza nowe algorytmy i aktualizacje – tak, by wyszukiwanie treści w Internecie stawało się coraz łatwiejsze i bardziej precyzyjne. Większość z nich skupia się jednak tylko na niuansach i nie jest znacząco odczuwalna przez użytkowników oraz SEOwców. W tym roku na majowej konferencji Google I/O 2021 było […]

osoba pisząca na klawiaturze (2)

Jak sprawdzić historię domeny?

Sprawdzenie historii domeny to konieczny krok zwłaszcza w przypadku zakupu domeny używanej, która nie została przedłużona przez poprzedniego właściciela lub kiedy analizujemy daną domenę. Co zatem należy przeanalizować? Przeczytaj więcej o domenie internetowej  Stare domeny i ich kupno Każda nowo zakupiona domena domyślnie rejestrowana jest na 1 rok. Następnie konieczne jest jej przedłużenie, a domena […]

black friday

Black Friday – nadchodzi święto e-commerce

Listopad… dni robią się coraz krótsze, coraz częściej pada. Wiatr, plucha, a o słońce coraz trudniej. Niewiele osób lubi listopadową porę. Jest jednak taka grupa, która zaciera ręce podczas tego miesiąca. Chodzi oczywiście o właścicieli e-commerce – nadchodzi przecież Black Friday, czyli święto zakupów. Czym jest Black Friday? O Black Friday słyszał już chyba niemal […]

social media optimization

Co to jest SMO? Social Media Optimization

Optymalizacja mediów społecznościowych Zapewne wszyscy znamy już pojęcie jakim jest SEO. Ciągle optymalizujemy strony internetowe tak, aby mogły one wyświetlać się wyżej w wynikach wyszukiwania. Co jednak z social mediami – profilami naszych firm na Facebooku, Instagramie czy LinkedInie? Czy one również powinny podlegać optymalizacji? A może to strony powinny zostać zoptymalizowane w ten sposób, […]

linkbuilding

Linkbuilding – czego nie robić, by nie stracić pozycji?

Off-site SEO Podstawowym działaniem związanym z off-site SEO jest budowanie profilu linków pochodzących z zaufanych źródeł, które prowadzą do naszej witryny. Tak zwany linkbuilding pozwala na ulepszenie pozycji danej witryny w wynikach wyszukiwania i pozytywnie wpływa na jej widoczność. Jeśli do witryny prowadzą linki z zaufanych źródeł, jest to sygnał dla Google, że i docelowa […]

pisanie

Opinie o produktach w sklepie internetowym – dlaczego są ważne?

Rozwój e-commerce E-commerce kwitnie. Jest to branża, która w ostatnich latach zaliczyła naprawdę ogromny rozwój. Zwłaszcza pandemia koronawirusa przyczyniła się do wzrostu zainteresowania sprzedażą internetową ze strony konsumentów. Ludzie chętnie dokonują zakupów przez Internet, zachęceni oszczędnością czasu oraz prostotą tej formy kupowania. Wraz z popytem wzrasta również podaż. Branża rozwija się prężnie, a sklepy muszą […]