Witaj, miło Cię widzieć

Chcesz zwiększyć swoje przychody?

Dobrze trafiłeś!

Baza wiedzy marketingowej AdEverest

lupa

Wyszukiwanie zaawansowane Google – operatory, których możesz nie znać.

Jak szukać w Google? Google praktycznie codziennie służy nam do wyszukiwania różnorodnych informacji. Wystarczy kilka sekund, by zdobyć dostęp do ogromnej bazy wiedzy z niezliczonej ilości źródeł. Ilość informacji umieszczona w Internecie jest jednak tak ogromna, że łatwo może przytłoczyć każdego użytkownika. Często zdarza się, że ograniczamy się do przejrzenia kilku pierwszych wyników, nie wiedząc, […]

konwersja

Co to jest konwersja i jak ją zwiększyć?

Co to jest konwersja? Konwersja to istotna dla firmy czynność wykonana przez potencjalnego klienta w odpowiedzi na kampanię reklamową lub działania związane z pozycjonowaniem strony internetowej. Cele konwersji możemy podzielić generujące dochód (czyli kupno przez użytkownika danego produktu lub usługi) lub te kierujące do celu nadrzędnego (np. rejestracja użytkownika, spędzenie określonego czasu na stronie). Do […]

mężczyzna pracujący na komputerze

Meta tagi – czym są znaczniki meta?

Meta tagi? Zapewne większość z nas spotkała się kiedyś z określeniem. Czy wiesz jednak co dokładnie kryje się za tą nazwą? Meta taki to fragmenty tekstu opisujące zawartość strony. Dostarczają wyszukiwarkom informacji, o czym jest dana strona internetowa. Meta tagi (czyli inaczej meta znaczniki) znajdują się w kodzie źródłowym strony, a większości z nich internauta […]

słowa kluczowe

Słowa kluczowe – poznaj przydatne narzędzia, które pomogą Ci je odnaleźć

Jak skutecznie dobierać słowa kluczowe? W dzisiejszych czasach, kiedy chcemy pozyskać daną informację, najczęściej odpowiedzi szukamy w sieci, wpisując interesującą nas frazę w wyszukiwarkę internetową. Niektóre zapytania mają na celu zdobycie konkretnej wiedzy, np. „Polska liczba mieszkańców” lub „Wielkanoc 2021 data”. Duża część z nich ma jednak potencjał sprzedażowy, np. „apteka Kraków, „buty sportowe”, „pomysły […]