Witaj, miło Cię widzieć

Chcesz zwiększyć swoje przychody?

Dobrze trafiłeś!

Baza wiedzy marketingowej AdEverest

lupa

Wyszukiwanie zaawansowane Google – operatory, których możesz nie znać.

Jak szukać w Google? Google praktycznie codziennie służy nam do wyszukiwania różnorodnych informacji. Wystarczy kilka sekund, by zdobyć dostęp do ogromnej bazy wiedzy z niezliczonej ilości źródeł. Ilość informacji umieszczona w Internecie jest jednak tak ogromna, że łatwo może przytłoczyć każdego użytkownika. Często zdarza się, że ograniczamy się do przejrzenia kilku pierwszych wyników, nie wiedząc, […]

konwersja

Co to jest konwersja i jak ją zwiększyć?

Co to jest konwersja? Konwersja to istotna dla firmy czynność wykonana przez potencjalnego klienta w odpowiedzi na kampanię reklamową lub działania związane z pozycjonowaniem strony internetowej. Cele konwersji możemy podzielić generujące dochód (czyli kupno przez użytkownika danego produktu lub usługi) lub te kierujące do celu nadrzędnego (np. rejestracja użytkownika, spędzenie określonego czasu na stronie). Do […]

mężczyzna pracujący na komputerze

Meta tagi – czym są znaczniki meta?

Meta tagi? Zapewne większość z nas spotkała się kiedyś z określeniem. Czy wiesz jednak co dokładnie kryje się za tą nazwą? Meta taki to fragmenty tekstu opisujące zawartość strony. Dostarczają wyszukiwarkom informacji, o czym jest dana strona internetowa. Meta tagi (czyli inaczej meta znaczniki) znajdują się w kodzie źródłowym strony, a większości z nich internauta […]

słowa kluczowe

Słowa kluczowe – poznaj przydatne narzędzia, które pomogą Ci je odnaleźć

Jak skutecznie dobierać słowa kluczowe? W dzisiejszych czasach, kiedy chcemy pozyskać daną informację, najczęściej odpowiedzi szukamy w sieci, wpisując interesującą nas frazę w wyszukiwarkę internetową. Niektóre zapytania mają na celu zdobycie konkretnej wiedzy, np. „Polska liczba mieszkańców” lub „Wielkanoc 2021 data”. Duża część z nich ma jednak potencjał sprzedażowy, np. „apteka Kraków, „buty sportowe”, „pomysły […]

osoba używająca telefon

Responsywność strony internetowej – wybór czy konieczność?

Aż 28,2 milionów Polaków regularnie korzysta z Internetu. Użytkownicy wchodzą na strony przy wykorzystaniu różnych urządzeń – nie tylko komputerów stacjonarnych oraz laptopów, ale także tabletów i smartfonów. Zwłaszcza liczba tych ostatnich z roku na rok sukcesywnie wzrasta. Źródło: http://pbi.org.pl/raporty/polscy-internauci-w-kwietniu-2020/ Dlatego tak ważne jest, by dana witryna internetowa wyświetlała się w poprawny sposób na każdym […]

domena internetowa

Co to jest domena internetowa?

Budowa adresu internetowego       Adres strony internetowej składa się z kilku elementów. Są to: Protokół http:// lub https:// (przeczytaj czym różni się http od https), WWW – oznaczające World Wide Web (nie występuje we wszystkich adresach stron), Nazwa – czyli domena drugiego poziomu, Domena najwyższego poziomu np. .pl, .gov, .edu itd. Domena internetowa […]

osoba trzymająca talefon

AMP Accelerated Mobile Pages – dlaczego strony mobilne powinny działać szybko

APM, czyli Accelerated Mobile Pages to inicjatywa pozwalająca na przyspieszenie działania stron mobilnych. Umożliwia szybkie renderowanie stron posiadających statyczne treści. W dzisiejszych czasach, kiedy większość ruchu w Internecie odbywa się z poziomu urządzeń mobilnych, wdrożenie Accelerated Mobile Pages staje się standardem. AMP to zbiór wytycznych i dodatków, które upraszczają kod źródłowy witryny. Po rozpoznaniu i zaindeksowaniu […]

lądujący samolot

Landing page – co to?

Czym jest landing page? Landing page to strona docelowa, zwana także stroną lądowania. Jest to witryna, na którą odesłany zostaje użytkownik w związku z prowadzoną kampanią reklamową i która ma służyć konwersji – można do niej zaliczyć np. dokonanie zakupu, zapisanie się do newslettera, rejestracja na stronie, kontakt z firmą itd. Istotą landing page jest […]

AdSense

Zarabianie na blogu? Wypróbuj Google Adsense!

AdSense – co to jest? AdSense jest platformą reklamową uruchomioną przez Google, dzięki której możliwe jest zarabianie na blogu. Działa od 2003 roku. Właściciel bloga udostępnia przestrzeń na swojej witrynie, gdzie umieszczane zostają reklamy w formie banerów reklamowych, tekstów lub wideo. Jeśli użytkownicy klikną lub wyświetlą reklamę – właściciel bloga zarabia określoną kwotę. Niewątpliwym plusem […]

kobieta pisząca w notesie

SEO copywriting pomoże Ci zaistnieć w sieci. Dowiedz się jak!

Czym jest SEO copywriting? SEO copywriting to tworzenie wyspecjalizowanych treści na strony internetowe zgodnie z zasadami SEO. Dotyczy różnego rodzaju tekstów – od opisów produktów lub kategorii produktów, poprzez artykuły, aż po wpisy tematyczne na blogi firmowe. To niezwykle istotny element content marketingu, który pod żadnym pozorem nie może zostać pominięty (jeśli oczywiście chcesz, by […]

Osoba trzymająca gazetę

Możliwości Google News

Google News – co to jest? Do czego służy Google News? To agregator treści, który umożliwia gromadzenie aktualnych, wiadomości z różnych serwisów i sortowanie ich według trafności, tak by dostęp do nich był szybki i prosty. Czytelnik dostaje w jednym miejscu najświeższe wiadomości spersonalizowane specjalnie dla niego, zgodne z jego zainteresowaniami, lokalizacją i o największej […]

osoba uzywająca myszki

Google Trends – poznaj trendy w Internecie

Google Trends Google Trends to przydatne narzędzie pozwalające na monitorowanie trendów poprzez badanie popularności danych słów kluczowych. Można także wykorzystywać je, by dowiedzieć się jakie słowo było najczęściej wyszukiwane w danym okresie czasu i jak zmieniały się trendy na przestrzeni dni, miesięcy czy lat. Narzędzie pozwala odkryć jakie tematy były najbardziej popularne w danym roku […]

laptop

Google Search Console – narzędzie Google dla webmasterów

Google Search Console (dawniej Google Webmaster Tools) jest bezpłatnym narzędziem stworzonym przez Google, które umożliwia zarządzanie i monitorowanie witryny. Pozwala na sprawdzanie pozycji strony w wynikach wyszukiwania, identyfikowanie problemów związanych z witryną oraz ich eliminowanie. Narzędzie wysyła również do nas maile, w których możemy poznać cenne uwagi dotyczące między innymi optymalizacji strony oraz przeczytać informacje […]

osa

Marketing szeptany – jakie przynosi korzyści?

Marketing szeptany Marketing szeptany, znany także jako buzz marketing lub word of mouth marketing czy WoMM, polega na bezpośrednim kontakcie z potencjalnym klientem. Ma on oczywiście na celu wypromowanie danego produktu lub usługi, jednak bez stosowania reklamy. Marketing szeptany skupia się na przekazywaniu opinii, ma on prowadzić do wywołania dyskusji o marce. Osoby mające styczność […]

wtyczki

Przydatne wtyczki – wykorzystaj w pełni możliwości przeglądarki

Wtyczki do przeglądarki Praktycznie każdy z nas używa przeglądarki internetowej każdego dnia. Jednak istotne pytanie brzmi – czy maksymalnie wykorzystujemy jej możliwości? Nie wszyscy zdają sobie sprawę, że istnieje wiele opcji, które mogą pomóc oszczędzić nam czas oraz zoptymalizować pracę. Jest to możliwe dzięki licznym wtyczkom, które możemy zainstalować do przeglądarki. Większość wtyczek działa na […]

megafon

Skuteczny przycisk Call To Action. Jak wygląda?

Czym jest przycisk call to action? Call to action, w skrócie często zwany CTA to przycisk z tekstem wzywający do działania. O jakie działanie tu chodzi? To zależy tylko i wyłącznie od nas i od tego, co dokładnie jest naszą konwersją. Często jest to zakup danego produktu lub usługi, ale działaniami mogą być także zapisanie […]